.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .
جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا

در پی انتشار خبري در سايت تحلیلی فردا مبنی بر اظهارات مسئولان استان های شمالی کشور، روابط عمومی استانداری مازندران جوابیه ای صادر كرد.
متن جوابيه بشرح زير ميباشد.

در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه اگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید . به اطلاع میرساند :

نکته اول : انتساب خبر مذکور به استاندار مازندران قویا تکذیب می گردد زیرا آقای دکتر عباد اسدی رئیس سازمان ملی جوانان استان مازندران که هم اکنون در این سمت مشغول به فعالیت می باشد فردی است کاردان – متعهد و در عین حال متاهل که دارای سه فرزند نیز می باشد.
ضمن آنکه باید یادآور گردید استاندار مازندران در هیچ یک از جلسات و یا مراسم ها در خصوص مجرد بودن و یا تاهل شدن مدیران و یا دیگر کارکنان دوایر دولتی هیچ مطلبی ایراد نکرده و هیچ اشاره ای نیز در این خصوص نداشته است ضمن این که ایشان بر بکارگیری مدیران جوان بسیار تاکید داشته و دارند.
و لذا از مدیریت آن سایت تقاضا می شود اگر چنانچه مستنداتی چه به صورت مکتوب و یا به صورت دیگر در اختیار دارد آنرا به صورت خبر و یا گزارش منتشر و اعلام دارند.
نکته دوم : ابوطالب شفقت استاندار مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به دل مشغولی های مردم مسلمان و مومن استان در خصوص رواج بدحجابی در جامعه کارگروه حجاب و عفاف را موظف کرد در دستگاه های اجرایی استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام نمایند و بر رعایت الگوی حجاب اسامی توسط بانوان محترم کارمند در تمامی دوایر دولتی تاکید کرد. که خبرآن در سایت روابط عمومی به ادرس www.prinfo-mz.ir موجود می باشد.
و باید یاداور شد که ایشان در خصوص اخراج کارکنان بدحجاب در دستگاه های دولتی هیچ اشاره نداشته و مطلبی نیز در این خصوص ایراد نکرده اند. لذا از آن مدیریت انتظار می رود در اولین فرصت ممکن خبر مذکور را تصحیح و شائبه به وجود آمده توسط ان سایت را که متاسفانه در تمامی روزنامه ها و سایت ها انعکاس منفی داشته است را اصلاح و از استاندار مازندران عذر خواهی نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.